het komt met bakken uit de hemel....... - Reisverslag uit Boiro, Spanje van Erna Spier - WaarBenJij.nu het komt met bakken uit de hemel....... - Reisverslag uit Boiro, Spanje van Erna Spier - WaarBenJij.nu

het komt met bakken uit de hemel.......

Door: ArieErnaBoy

Blijf op de hoogte en volg Erna

13 Juli 2012 | Spanje, Boiro

Hallo allemaal, vandaag is het nog geen seconde droog geweest dus we leven met jullie mee! En de weersvoorspelling geeft een heldere zon aan dus wie is er hier de grootste jokkebrok? Maakt overigens niets uit hoor want we zitten heerlijk in ons huisje, Arie volgt de Tour de France en ik heb zitten lezen en borduren en Boy ligt heerlijk in zijn mand en wil helemaal niet naar buiten. Eten en drinken op voorraad dus wie doet ons wat.
Gisteren was het wel heerlijk weer en zijn we een eind wezen fietsen en hebben op een heel klein rotsig strandje gezeten en in de zee dolfijnen zien zwemmen en springen. Zo mooi! Geprobeerd het te fotograferen maar behalve een paar vinnen en ruggen is er niet zo veel te zien.
Gisteravond zijn we naar het circus geweest wat achter ons staat. Het was heel erg leuk. We zijn dus weer terug op de camperplaats in Boiro waar het heel goed toeven is met stad en zee binnen handbereik. Vandaag is Aranka jarig en hebben we via MSN met elkaar kunnen praten. Dan is het toch wel jammer niet thuis te zijn maar ja dat wisten we van te voren.
Ook ben ik (Erna) nog naar de tandarts geweest woensdag omdat ik pijn in mijn onderkaak kreeg wat ik niet vertrouwde, met veel handen en voetenwerk een tandarts op drie-hoog-achter gevonden die een foto heeft gemaakt waaruit bleek dat een worten onder een kroon is afgebroken! O jeetje, ik heb antibiotica gekregen en pijnstillers en nu gaat het beter. Onze eigen tandarts gemaild en om advies gevraagd en deze heeft laten weten dat als ik die kant ontzie met eten het kan wachten tot we terug zijn. Gelukkig maar want de tandarts hier had het al over trekken en dat wil ik voorkomen. Het gaat nu al veel beter maar geen stobrood meer voor mij, ik haal nu het bruine brood dat weliswaar niet zo lekker is als thuis maar wel zacht en voor een anti crisis prijs, waarvan foto!
Nou mensen dat was het weer zo'n beetje. Tot de volgende keer.

  • 13 Juli 2012 - 13:29

    Ruud En Ineke:

    Wij zijn begonnen met 3 weken boerderij oppas en het is net droog. Het wil maar niet, met het weer. Dan is het met regen in Portugal toch leuker, toch? Geniet maar lekker! Groetjes van ons en een knuffel voor Boy!

  • 13 Juli 2012 - 14:47

    Jos Eeken:

    Nou dat ook wat, hetzelfde weer als in Nederland, regen in overvloed.
    Gefeliciteerd met jullie dochter, ja dat is dan wel jammer als je zover weg bent. Maar de zussen zullen zeker persoonlijk komen feliciteren denk ik.
    Ik ben ook op de camping, morgen is Truus jarig, Sandra en de jongens komen dan met de trein, en blijven 'n nachtje slapen, we gaan dan zondag samen weer naar huis. San en Tim hebben al vakantie, maar Mik moet nog 'n weekje naar school.
    Verder geen nieuws, veel plezier en hopen op beter weer ! Kus van je zus

  • 15 Juli 2012 - 19:49

    Jos:

    Hoi Erna en Arie,

    hoe is het nu bij jullie? volgens de mail zo'n 30 graden, dat is wel iets anders als regen!!
    Maar dat is natuurlijk ook wel waar je voor op vakantie gaat.
    Hoe is het met je kies? kun je nog redelijk eten ? en heb je er geen pijn aan? wel balen zo op reis, dan wil je eigenlijk zo snel mogelijk naar je "eigen"tandarts, maar ja als het dan maar goed gaat.
    Hier nog steeds meer herfst dan zomer, maar als de zon schijnt is het wel lekker, alleen nooit konstant en ook niet langer dan 'n halve dag.
    Ik hoop dat jullie even zon houden, tot hoors, dikke kus van Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erna

Camperreis 2016

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 45069

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 Augustus 2017

camperreis 2017

20 April 2016 - 01 Augustus 2016

Camperreis 2016

11 December 2012 - 15 Maart 2013

overwinteren 2012 - 2013

01 Maart 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis op dit forum

24 Mei 2012 - 30 November -0001

Daar gaan we weer

Landen bezocht: