Pont a Mousson - Reisverslag uit Pont-à-Mousson, Frankrijk van Erna Spier - WaarBenJij.nu Pont a Mousson - Reisverslag uit Pont-à-Mousson, Frankrijk van Erna Spier - WaarBenJij.nu

Pont a Mousson

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

30 April 2016 | Frankrijk, Pont-à-Mousson

Gisteren aangekomen in Noord Frankrijk, even onder Metz ligt de Moezelstad Pont a Mousson met een geweldige camperplaats aan de Moezel, leuke stad, beetje oubollig met een markt vanmorgen. Toen was het mooi weer dus wij enthousiast op de fiets naar de stad en lekker over de markt geslenterd en alles bekeken, ook de binnenmarkt met verse waar was leuk al waren de meeste dingen niet aan ons besteed.
Rond een uur of ee in de middag gingen we weer naar de camper met ons viertjes toen het begon te regenen en nu om 10 over vijf in de middag regent het nog. Arie heeft een tukkie gedaan, ik heb gelezen en met Mart de volgende etappe besproken. Marie-Jose puzzelt en zo hebben we het allemaal naar de zin!

• 30 April 2016 - 20:51

Marianne:

Hoi Erna en Arie, fijn dat jullie het naar de zin hebben en een beetje zon hebben gezien!
    Vandaag ook een gezellig dagje gehad, Mariel was mij komen opzoeken om mn nieuwe huisje te bewonderen.Heel gezellig gekletst, samen gegeten en ik heb haar net weer op de trein gezet. Het is hier de hele dag droog geweest met zon, ook wel wolken en een frisse wind maar beter dan regen, hagel en sneeuw! Ik hoop dat het bij jullie ook snel opknapt. Veel plezier verder en tot het volgende verslag! Knuffel, Marianne en een poot van Lara

• 30 April 2016 - 21:43

Jos:

Hoi,
    Ja die Franse markten zijn vaak erg gevarieerd, en fijn dat de regen pas kwam toen jullie weer bij de camperplaats waren.
    Ik ben op de camping, mu(21.30 uur) is het wrg koud, kachel aan, maar overdag was het goed weer, zelfs af en toe zon...
    Elvira wilde donderdag ineens naar huis, ze had heimwee, maar ik heb dat uitgesteld tot vrijdagavond, toen hadden we een gezamelijke verjaardag, dus kon ze met Ingrid mee naar Amsterdam.
    Vanmiddag zijn ze op de camping gekomen, voor 1 nachtje, en kwam ze vragen of ze de rest van de week weer bij mij mag blijven, hahaha de heimwee is weer over.
    Dus vanaf morgen is ze weer bij mij...ik denk dat Ingrid en Nico met Hemelvaartsdag weer komen, dus drie dagen...maar hopen dat ze dat aankan, want ik ga haar niet naar huis brengen.
    Verder geen nieuws, hopelijk gaat bij jullie de zon schijnen, hier word hij morgen verwacht...
    Dikke kus,