Bijna thuis - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

15 Juli 2016 | Nederland, Leerdam

En tja dan zit de reis er al bijna weer op, sinds het vorige schrijfsel hebben we heel beperkt internet verbinding gehad vandaar dat jullie niets hoorden maar nu zijn we weer terug in Nederland en hebben we twee nachten in Leerdam gestaan op de camperplaats bij de jachthaven en gisteren zijn we bij Wendy, Rick en de kinderen geweest, heel gezellig! Naar de speeltuin in Heukelum geweest en friet met kroketten en frikandellen en sla gegeten met een ijsje toe! Feest. Fijn ze weer even gezien te hebben voor ze zelf met vakantie gaan. Vandaag bij zus Jos op visite geweest en morgen gaan we op weg naar Friesland. Het is mooi geweest en het is ook fijn om weer naar huis te gaan. En dus zeg ik tot de volgende keer! Leuk dat jullie meegeleefd hebben en bedankt voor de reacties.

• 15 Juli 2016 - 21:20

Jos:

Ja dat was eker een leuke verrassing, en jullie brachten mooi weer mee..dat was heel fijn.
    Goeie reis naar huis, en tot gauw, doeiiiiii

• 15 Juli 2016 - 21:24

Paula:

Hallo Erna en Arie,
    Fijn om weer naar huis te gaan na z'on lange tijd,zal je zien wordt het mooi weer in Friesland. Kunnen jullie weer genieten van je eigen huis.
    Wij zijn bijna een week van huis onze plannnen zijn om richting Praag te gaan ,maar je weet maar nooit waar wij terecht komen.heel veel groetjes,Ton en Paula

• 15 Juli 2016 - 21:38

Hilda Van Der Meulen:

Hallo Arie en Erna, zoals de Friezen zeggen Oeral thus Mar thus it best. Had vorige keer ook een heel verhaal geschreven, maar dat heeft jullie niet bereikt. Kreeg daar melding over. Maar jullie wonen zelf ook in mooie omgeving en er is van alles te beleven de komende tijd in Friesland! Dus wolkom thus.groetjes Willem en Hilda.

• 15 Juli 2016 - 21:44

Brigitte:

Welkom terug! Zin in pizza? Zaterdag 30 juli als jullie zin hebben zijn jullie van harte welkom! Lieve groetjes, brigitte en dick

• 16 Juli 2016 - 14:02

Marianne:

Lieve Erna en Arie, we hebben elkaar al gesproken maar ik zou zeggen Welkom Thuis en geniet weer heerlijk van jullie prachtige huis! Tot gauw!

• 16 Juli 2016 - 14:37

Lucy Fockens:

Dat is een leuk bericht, dat jullie weer in het land zijn. We hopen dat we elkaar gauw weer zullen zien.
    Liefs van Lucy en Frits

• 16 Juli 2016 - 15:16

De Djipfryzen:

Wolkom thús dan mar.

Wij hadden een fantastische tijd en een leuk hebbedingetje gevonden voor jullie. We praten binnenkort wel bij. Het weer is hier nog steeds wisselvallig met harde wind, ook 's-nachts. Volgens it Fryske warberjocht kmt de "zomer" binnekort. Kunnen jullie hier van de warmte genieten.

Oant sjen en herlike groetnis fan RAM