eerste overnachting - Reisverslag uit Ittervoort, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu eerste overnachting - Reisverslag uit Ittervoort, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu

eerste overnachting

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

25 April 2015 | Nederland, Ittervoort

Vandaag dan echt op pad gegaan, de bedoeling was morgenochtend, maar alles stond klaar, het huis aan kant en dus .. gaan!
Naar Weert gereden waar de camperplaats helemaal vol bleek en daarom doorgereden naar Ittervoort waar we nu op een heerlijk rustige camperplaats staan met alle voorzieningen en Wifi, Super. Morgen komen Mart en Marie Jose hier koffiedrinken met vlaai natuurlijk en wellicht gaan we (als het weer het toelaat) een bezoek brengen aan Wijngoed Thorn dat is hier vlakbij en daar is elke zondag een rondleiding.

• 25 April 2015 - 22:41

Marianne:

Fijn dat de reis goed is gegaan en geniet morgen van de koffie mét vlaai! Weltrusten en een dikke knuffel uit het hoge Noorden :-)

• 26 April 2015 - 10:28

Rick En Wendy En Kids:

Lekker genieten in de wijngaard!!

• 26 April 2015 - 10:44

Cees De Snoo:

geweldig voor jullie,weer op pad. Thorn is een leuk stadje, ze noemen het ook wel het witte stadje. Er woond een valkenier die ik ken,Rob van Dipten . Have fun en een hoop mooi weer .