wat vliegt de tijd.... - Reisverslag uit Catral, Spanje van Erna Spier - WaarBenJij.nu wat vliegt de tijd.... - Reisverslag uit Catral, Spanje van Erna Spier - WaarBenJij.nu

wat vliegt de tijd....

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

22 Februari 2013 | Spanje, Catral

Zo hier zijn weer even de laatste belevenissen van ons hier in Catral. Vorige week vrijdag was het prachtig weer en geen wind dus de fietsen gepakt en naar Guadamar gefietst, waar een tweede camping van Marjal is en vlak bij de zee. Het is ruim 20 kilometer naar de kust maar het is een heerlijke fietstocht. Op het strand ons brood opgegeten en langs de zee gelopen en zelfs tot aan de kuiten erin geweest!
Op de terugweg wat boodschappen gedaan en ook mosselen gekocht, voorgekookt die ik ga paneren en bakken want sinds Arie de gekookte mosselen heeft gegeten wil hij ook gebakken mosselen proberen.
Dus zo gezegd zo gedaan en ze waren heerlijk!
Verder een aantal dagen niet zo veel gedaan want Arie heeft wat last van zijn heup door sporten en lopen dus we doen het even rustig aan. Gezellig met diverse buurtjes kletsen en in het zonnetje zitten.
De tijd vliegt evengoed voorbij en voor we het weten zijn we straks weer thuis! Zo rond de 10e maart gaan we weer huiswaarts en hopen we een heerlijke lente en zomer te krijgen in Nederland.

  • 22 Februari 2013 - 21:39

    Marianne:

    Lieve Erna en Arie, inderdaad, wat vliegt de tijd! Arie heeft alweer een lekkere bruine kop en de mosselen smaken hem ook prima, fijn! Jammer van je zere heup Arie, ook jij wordt een jaartje ouder :-) Nemen jullie de zon mee terug als jullie deze kant weer opkomen, want wij zijn hier de kou en de sneeuw meer dan zat! Doe voorzichtig onderweg en tot gauw, dikke knuffel, Marianne

  • 23 Februari 2013 - 09:23

    Jos:

    Hoi vakantiegangers,

    klinkt allemaal geweldig, geniet er nog maar even van, want hier is het nog winter, koud......en we krijgen volgens de berichten weer sneeuw, het kan niet op deze winter.

    Verder weet je hoe het hier gaat, veel naar Jan en Marja, helpen wat we kunnen, gelukkig gaat het iets beter met Marja, en kan ze bij het condoleren en de uitvaart van Jan zijn, en voor de toekomst ??? dat hebben we even opzij gezet, een voor een de dingen afhandelen.

    Gisteren met marianne de as van Leo opgehaald, ze heeft 'n prachtig mooie kralenhanger laten maken voor in haar auto, met haar van Leo, Black Rose en Viho erin, heel mooi.
    Na het ophalen van de as hebben we in Schagen van een overheerlijke High Tea genoten, en met thee geproost op Leo's leven.

    Woensdag is de uitvaart van Jan, hij is nu thuis, wel druk voor de dochters natuurlijk, maar ze hebben veel hulptroepen ingeschakeld,dus dat gaat prima.
    Ik wens jullie nog veel plezier, Arie hou je rustig hoor, je moet nog veel langer mee.

    Dikke kus van mij..

  • 23 Februari 2013 - 10:45

    Ada:

    Hi Erna, Zou je dat nu wel doen in maart naar huis? Is hier koud! vriest nog dagelijks en vandaag gaat het weer sneeuwen. Dus je zult in een heel ander klimaat terugkomen. Tot zover, geniet van de mosselen en een tamme Arie en de zon. Liefs Ada

  • 24 Februari 2013 - 11:52

    Ineke:

    Ha Erna! Ik heb net ook maar weer eens iets op de site gezet. Zowaar goed internet. En ik heb mijn e-mail adres weer op jouw mailinglijst gezet. Ik wil niks missen van jouw leuke verslagen!

  • 24 Februari 2013 - 13:22

    Gerda:

    Lieve Erna, er is werk aan de winkel : Arie masseren, er zit niks anders op!
    Maar zonder gekheid , de tijd gaat zeker snel, maar jullie hebben volgens mij onwijs genoten en dat kan niemand jullie meer afpakken!!

    Het is hier nog koud, maar de sneeuwklokjes zijn er volop en ook de winterakonietjes, zo leuk!
    Er is veel om bij te praten, maar dat doe ik liever live. In maart heb ik veel concerten te doen, ongeveer 8 met nog wat repetities, maar april en mei is rustiger, dus hou je vast : ik kom dit voorjaar!

    Goede reis terug alvast gewenst en een warme omhelzing van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Catral

overwinteren 2012 - 2013

Hallo allemaal,

We zijn vandaag (zondag 16 december) aangekomen op camping Marjal Costa Blanca in Crevillent Spanje. De planning is hier te blijven tot begin maart 2013.
De reis is op zich goed verlopen maar we hebben wel de nodige hindernissen moeten nemen. Het begon ermee dat de stalling eigenaar vergeten was dat we de camper zouden komen halen en hij helemaal ingebouwd stond, daardoor konden we hem pas ophalen nadat andere camper eigenaars hun voertuig hadden verplaatst. Daarna ontdekten we dat er muizen binnen waren geweest en heb ik de onderste keukenkastjes schoon moeten maken en alles af laten wassen door onze vaatwasser, gelukkig dat die nog bij de hand was. Verder alles nagekeken maar gelukkig waren het alleen de onderste kastjes geweest. Daarna deed de Tv het niet, ook niet nadat de smartcard van CanaalDigitaal ge heractiveerd was. Balen dus, gelukkig in Leerdam een technneut kunne strikken die de boel kon doormeten, kabel stuk rara hoe kan dat want de laatste reis nergens last van gehad. Enfin, Tv deed het weer met de nadruk op deed want de eerste de beste avond....niks, nada, noppes en ook de autoradio doet het niet en ook de zonnepanelen doen het niet. Arie nog in de weer geweest met zekeringen maar het mocht niet baten. Dus zonder TV en muziek naar het zuiden, maar alles zou nog veel erger worden want net voor de grens van Spanje kregen we het bericht dat onze zwager Leo, de man van mijn jongste zus Marianne, plotseling is overleden. O wat erg en nu? Teruggaan is geen optie dus gaan we door en ga ik kijken of ik over kan komen voor de crematie. Wel zus gesproken via telefoon en facebook. Wat erg voor haar.

Inmiddels is het zaterdag 22 december en ben ik weer terug op de camping. Woensdag ben ik naar nederland gevlogen, Arie is bij Boy gebleven. Donderdag de 20e hebben we zwager Leo naar zijn laatste rustplaats begeleid. Blij dat ik gegaan ben. Het was een hele mooie, ingetogen uitvaart en ik hoop dat mijn zus een beetje steun aan me gehad heeft.
Vrijdag ben ik weer teruggevlogen en nu dus maar proberen de draad weer op te pakken.
Van vrienden uit Gelenberg, Duitsland ook een droevig berich gekregen i.v.m met een overlijden in hen familie.
Lieve mensen allemaal, geniet van het leven zolang het kan, het kan zo maar voorbij zijn!



Recente Reisverslagen:

12 Mei 2015

al een aardig eind op weg

15 Maart 2013

thuisreis tweede poging

14 Maart 2013

De terugreis

22 Februari 2013

wat vliegt de tijd....

10 Februari 2013

Lekker kippetje!
Erna

Camperreis 2016

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 816
Totaal aantal bezoekers 44994

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 Augustus 2017

camperreis 2017

20 April 2016 - 01 Augustus 2016

Camperreis 2016

11 December 2012 - 15 Maart 2013

overwinteren 2012 - 2013

01 Maart 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis op dit forum

24 Mei 2012 - 30 November -0001

Daar gaan we weer

Landen bezocht: