Thuis in Herwijnen - Reisverslag uit Herwijnen, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu Thuis in Herwijnen - Reisverslag uit Herwijnen, Nederland van Erna Spier - WaarBenJij.nu

Thuis in Herwijnen

Blijf op de hoogte en volg Erna

28 Augustus 2012 | Nederland, Herwijnen

Zondag 26 augustus zijn we weer thuis gekomen! Iets eerder dan gepland, dat wel. We waren in Bretagne aangekomen en wilden daar nog een week of twee rond toeren maar het werd heel slecht weer en bij het bekijken van de weersvoorspelling voor de komende 14 dagen werden we ook niet blij. Nou ja drie maanden weggeweest zijn is mooi genoeg dus dan maar op huis aan. Ook weer heel lekker. Wel is het nog de moeite waard te vertellen dat we in het stadje La Gacilly zijn geweest, een kunstenaarsstadje met glasblazers, sieradenmaker, kunstschilders, houtdraaiers etc en tevens de geboorteplaats van Yves Rocher, waar op dit moment een fototentoonstelling was, door het hele stadje heen. Echt schitterend, diverse rubrieken en van meerdere fotografen. Een paar foto's van dit stadje voeg ik hier bij en dan zou ik graag tegen iedereen willen zeggen: bedankt voor het volgen en tot de volgende keer (de planning is zo na de Sinterklaas weer op pad te gaan.