Op camping Quinta de Cerejeira - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Erna Spier - WaarBenJij.nu Op camping Quinta de Cerejeira - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Erna Spier - WaarBenJij.nu

Op camping Quinta de Cerejeira

Door: ArieErnaBoy

Blijf op de hoogte en volg Erna

12 Juni 2012 | Portugal, Lissabon

Goedemorgen allemaal, ik zal onze reis vanaf het startpunt in Portugal vervolgen tot waar we nu zijn. Vanuit Vilar Formosa hebben we een N weg, tweebaans maar breed genoeg genomen die dwars door Portugal gaat langs de mooiste bergen, meertjes en stadjes, onderweg diverse stops gemaakt en verse sinaasappels van een boom geplukt die heerlijk sappig zijn. De nacht hebben we door gebracht in het plaatsje Serta op een camperplaats.Vanaf daar moesten we een binnenweg volgen naar onze bestemming, camping Quinta de Cerejeira in Ferrero do Zezere. De volgende ochtend wild Bram( onze TomTom) ons naar een weggetje leiden waarvan ik op de kaart kon zien dat dat op een gegeven moment dood liep dus ik zei tegen Arie we draaien om en gaan een andere weg pakken, maar voor we die gevonden hadden waren we een half uurtje verder, maar goed we moesten 8 kilometer een B weggetje volgen om daarna op een bredere weg uit te komen, nou die 8 kilometer hebben we geweten, prachtig hoor maar steil en smal! Ai ai, Arie heeft daar weinig last van gelukkig maar ik vond het een beetje eng.Was blij toen we op de bredere doorgangsweg waren.
Prachtige route verder naar deze camping, kersen gekocht onderweg en nog meer sinaasoppels geplukt en gegeten.
We blijven hier op deze camping een week of zo want onze kennissen uit Assen Henk en Jannie zijn hier ook gisteren aangekomen, gezellig even bij teuten, zij hebben maar twee weken echt vakantie en moeten dan weer terug naar NL. Het weer mag wat beter worden maar we klagen niet hoor! Het is droog en af en toe piept de zon er doormaar de wolken hebben nog de overhand. Tot de volgende keer.....

• 17 Juni 2012 - 12:39

Loes & Leo:

Hallo Globetrotters. Hartstikke leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen. Wat ons betreft mogen er wel meer foto's bij mogen. Uit ervaring weten wij dat het fruit zo vers v/d boom "anders" dwz veeeel lekkerder smaakt dan wat je in de supermarkt koopt, dus jullie sinasappels vers v/d boom zullen wel uitstekend smaken. Mooi, geniet van jullie vrijheid, de mooie omgeving en de zon en we volgen jullie. Hartelijke groetjes Loes & Leo

• 19 Juni 2012 - 14:14

Martin En Susanne:

Leuk om van jullie te horen en jullie zo te volgen. Wat een vrijheid en een avontuur. Heerlijk. Wij moeten hier nog even werken en dan 6 weken vrij en klussen maar. Geniet! En wij volgen jullie, kus, Martin en Susanne